Zaznacz stronę

Docieranie do potencjalnych odbiorców za sprawą standardowych przekazów reklamowych to dziś już nudny przeżytek. Nikt nie zwraca na nie uwagi, o ile nie są naprawdę ciekawie przygotowane, tak by przykuwały uwagę. Zupełnie inaczej jest, kiedy przekaz można zabrać wraz ze sobą i w praktyczny sposób go używać, włączając do grona innych stosowanych przedmiotów. Tak wykorzystywane mogą być długopisy reklamowe. W przeciwieństwie do standardowych form, nie są one dla odbiorcy zwyczajną reklamą, lecz pełnią także funkcję przyjemnego upominku.

Praktyczna rola długopisów reklamowych

Istotne w tym przypadku jest to, że taki przedmiot nie jest tak zwanym łapaczem kurzu lecz jednym z przyborów, których regularnie używa praktycznie każdy z nas – jedni częściej, inni rzadziej, ale każdy sięga po to przynajmniej sporadycznie. Nie da się więc nie mieć ich w swoim wyposażeniu, nigdy bowiem nie wiadomo kiedy trzeba będzie z niego skorzystać.

Czasem notuje się:

  • jakąś informację przy dacie w kalendarzu,
  • tworzy się listę spraw do załatwienia
  • spis artykułów, które trzeba będzie kupić przy najbliższej wizycie w sklepie.

Niektórzy też nie ulegli modzie na elektroniczne narzędzia służące do planowania zadań czy zapisywania informacji i wciąż wygodniej jest im korzystać z tradycyjnego notesu czy pojedynczych karteczek. Wtedy długopis jest już dla nich czymś absolutnie niezbędnym, bez czego wręcz nie da się obyć. Chętnie więc też będą się u nich sprawdzać długopisy z nadrukiem, a możliwe, że nawet będą one zawsze na wierzchu, aby mieć je pod ręką przez cały czas i nie musieć schylać się do szafki czy poszukiwać w szufladzie za każdym razem, kiedy będzie się chciało coś zapisać. Zachętą do tego, by dany długopis stał się tym ulubionym jest jego poręczna forma i ładny wygląd, lecz te nie są już domeną specjalistycznych marek piśmienniczych, lecz dostępne są teraz także w ofertach na gadżety reklamowe.

Tanie lecz efektowne długopisy

Zamawiając przedmioty, które będą miały trafić do wielu odbiorców zwraca się rzecz jasna na cenę. Nikt nie lubi wydawać dużej kwoty pieniędzy za coś, czego później praktycznie nie będzie widział, nie mówiąc już o wykorzystaniu – chyba, że liczy się na konkretny, płynący z tego efekt. Na szczęście tutaj mamy zupełnie tanie długopisy, które nie obciążą kieszeni żadnej firmy, a przy tym ani w katalogu ofertowym, ani już w rzeczywistym odbiorze nie sprawiają one wcale wrażenia taniości.

Prezentują się one bardzo atrakcyjnie, dzięki:

  • ładnie zaprojektowanemu, zgrabnemu kształtowi,
  • ciekawej różnorodnej kolorystyce
  • i estetycznemu wykończeniu, najczęściej z miłym dla oka połyskiem.

Jak widać, przy niewielkim nakładzie finansowym można sobie zapewnić produkt o naprawdę dobrej jakości, z którego samemu będzie się zadowolonym oraz który bez żadnych wątpliwości można będzie przekazać do kolejnych rąk, jako gadżet reprezentujący firmę. Z pewnością zostanie on dobrze odebrany i będzie z przyjemnością wykorzystywany przez odbiorców, przypominając przy tym o danej firmie, od której się go otrzymało.