Zaznacz stronę

Pomysły firm oferujących gadżety reklamowe wydaje się być nieograniczona. Jeszcze jakiś czas temu oferta była dość wąska, a do tego oferowane produkty nie posiadały zbyt wysokiej jakości wizualnej. Najistotniejsze było, aby nie były one zbyt drogie, nie przywiązywało się więc tak dużej wagi do szczegółów. Dzisiaj technologie są dużo bardziej rozwinięte, można więc produkować rzeczy dużo atrakcyjniejsze i ładniejsze, a przy tym bez zwiększania ceny, jakie musi uiścić za nie odbiorca. Wpływ na to ma także fakt, że istnieje większe zapotrzebowanie, produkowana jest większa ich ilość. Koszty utrzymania przestrzeni i sprzętu zmniejszają się więc, nie muszą się już więc tak odbijać na jednostkowej cenie produktu. Do najpopularniejszych gadżetów od lat należą:

  • smycze
  • długopisy
  • kubki

Choć są one często spotykane, nie są wcale oklepane. Mnogość kolorów i wzorów sprawia, że odróżniają się one od siebie, nie ma się więc wrażenia jak kiedyś, że wszystkie produkty jednego typu wyszły z jednej fabryki, a odróżnia je tylko napis.

Smycze

Produktem posiadającym głównie dwojakie zastosowanie mają smycze reklamowe. Mogą one być rozdawane odbiorcom, tak jak wszelkie inne gadżety. Służą wtedy przypięciu kluczy czy portfela, aby były one łatwiejsze do znalezienia, lub trudniejsze do zgubienia. Często jednak są one stosowane wewnątrz firmy, lecz na spotkaniach zewnętrznych, lub gdy pracownicy potrzebują posiadać na co dzień własny identyfikator (na przykład potrzebny do wejścia do firmy, otwarcia drzwi). Stwarza do większe wrażenie profesjonalizmu firmy, oraz wygląda po prostu korzystnie, gdy każdy ma taki sam motyw, zgodny z identyfikacją wizualną marki.

Długopisy

Nie ma chyba bardziej praktycznej rzeczy, niż długopis. Przy tym jest on poręczny, nie ma więc problemu, by np. na targi zabrać ze sobą kilkadziesiąt sztuk – z tego względu długopisy reklamowe są tam bardzo często dostępne do zabrania przez odwiedzających stoiska. Nigdy nie wiadomo, kiedy długopis się przyda, wiele osób zawsze stara się więc mieć jedną sztukę w torebce, a że często zdarza się go wyjąć i gdzieś zostawić, zawsze przyda się kolejny.

Kubki

Korzysta się z nich codziennie, a wiele osób lubi je wręcz zbierać. Wszystko dzięki ciekawej kolorystyce, rozmaitym kształtom i wzorom. Kubki reklamowe nie są już dostępne jedynie w prostej, mało zgrabnej formie, lecz śmiało dorównują propozycjom ze sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz. Ciekawie zaprojektowane nie są produktami drugiej kategorii, lecz znajdują swoje miejsce w firmowych i domowych szafkach kuchennych.